Sebarang pesanan bolehlah whatsapp ke 013-3327422. Harga yang dinyatakan tidak termasuk postage.

Selasa, 4 Ogos 2015

TAAMAARAA MIRACLE SPRAY - RAHSIA AURA PEMIKAT


Tak takut digelar ANDARTU? Tak kisah JODOH LAMBAT? 
Perhatian!! TAAMAARAA MIRACLE SPRAY ini khusus untuk wanita yang belum bertemu jodoh & tidak sabar-sabar nak berkahwin dengan pasangan hati!! 
Kami Sudah Jumpa FORMULA Cepat Menjemput JODOH!!
Terbukti Berkesan!


ADAKAH ANDA MEMPUNYAI MASALAH-MASALAH SEPERTI INI?

TIDAK ADA AURA SERI DALAM WAJAH & DIRI
Tidak Ada Aura Seri Dalam Wajah & Diri Wajah hilang ‘SERI’ dan ‘AURA’ menyebabkan rasa rendah diri yang menebal. Bila rasa rendah diri menyelubungi diri, rasa keyakinan akan menjadi rendah dan ini merupakan punca kenapa sesuatu hubungan itu tidak dapat dimulakan.

TERASA DIRI SEPERTI BERAT JODOH
Umur dah 30 tahun, tapi masih tiada calon? Nak kata cerewet, tak juga. Ramai je lelaki yang dah jumpa tetapi seorang pun tak menjadi. Macam-macam cara dah cuba. Apa lagi yang kurang pun tak tahu.

KAHWIN LAMBAT RISIKO SEMASA HAMIL
Bagi mereka yang hamil pada usia lewat 30-an atau 40-an, mereka masih mampu untuk memiliki zuriat yang normal tetapi dengan berdepankan risiko yang tinggi sebab bila usia kita meningkat, tahap kualiti telur (ovum) yang dikeluarkan oleh ovari kita semakin rendah.

HIDUP MENYENDIRI TANPA PASANGAN
Sukar dalam mencari ‘PASANGAN’ dan bila sudah ‘BERTEMU’ cepat pula ‘BERPISAH’ sehingga rasa sudah berputus asa untuk mencari pasangan. Sehingga kini masih tidak tahu, punca perpisahan daripada siapa?

TEKANAN DENGAN ORANG SEKELILING
Tidak tahan mendengar orang sekeliling memperli menanyakan soalan yang sama “bila engko nak kahwin ni?” Lagi-lagi bila time balik kampung. Sampaikan 1 masa ada jemputan kenduri kahwin dari kawan pun sanggup tak nak datang.

CEMBURU DENGAN RAKAN
Kadang-kala rasa cemburu tu datang bila melihat rakan yang kurang comel dari kita mudah untuk mencari pasangan berbanding dengan kita yang cun melecun ni. Dalam hati tertanya-tanya,apa kurangnya aku? kenapa bukan aku dan kenapa mesti dia?


Kami Akan BANTU Anda Menyelesaikan Semua Masalah Di atas Dengan Memperkenalkan


APA ITU TAAMAARAA MIRACLE SPRAY?

Taamaaraa Miracle Spray merupakan Aura PEMIKAT yang akan membantu menyelesaikan masalah Wanita yang rasa dirinya seperti berat ‘JODOH’ dan hampir mengaku kalah untuk memiliki ‘CALON SUAMI’. Taamaaraa Miracle Spray 1 botol (100ml) dan ianya bertahan selama 2 bulan!!

Taamaaraa Miracle Spray ini berasaskan formula ekstrak herba organik (rose & bergamot), haruman aroma dan air terapi iaitu gabungan yang digunakan secara khusus untuk membuang aura negatif dan membuka aura positif serta memancarkan aura pesona jelita yang tersembunyi sekian lama. Ianya juga mampu merawat penyakit-penyakit bersifat rohani seperti gangguan emosi, susah tidur, gangguan jin dan sihir. Haruman yang menyegarkan memberi ketenangan dan keyakinan dalam memberikan keputusan dalam perhubungan.

Setiap orang mempunyai aura yang berbeza. Untuk mendapatkan aura positif mengelilingi diri dan wajah setiap hari dan masa, aura negatif perlu dibuangkan dahulu. Apabila diri sudah dipenuhi dengan aura positif, mudah untuk orang sekeliling suka, sayang dan kasihankan kita.


TERDAPAT 2 JENIS TAAMAARAA MIRACLE SPRAY DENGAN FUNGSI YANG ISTIMEWA :

✔ Aura Rich 
✔ Aura Love



PERHATIAN!! 

Produk Taamaaraa Miracle Spray ini hanya sesuai untuk membantu wanita bagi yang benar-benar serius untuk mencari JODOH dan berjaya dalam KERJAYA sahaja. 

Mereka yang tidak bersungguh, tidak yakin, ragu-ragu atau tidak percaya tidak digalakkan mencuba kerana produk ini dijamin akan memberi kesan yang positif. 

Kami dari My Taamaaraa sedaya upaya membantu anda agar dapat menjalani kehidupan seharian dengan lancar & sempurna, dapat bertemu dengan bakal calon suami idaman hati, berjaya dalam kerjaya yang diceburi dan dapat menikmati perhubungan yang bahagia & indah bersama pasangan hati,keluarga & rakan-rakan tersayang.


APA KELEBIHAN & MANFAAT TAAMAARAA MIRACLE SPRAY?

✔ Membuka 5 Aura (Kecantikan, Kekayaan, Keharmonian, Kesihatan & Keyakinan)
✔ Meringankan JODOH
✔ Memancarkan seri wajah pesona jelita sehinggakan orang lain tak jemu memandang
✔ Memberi ketenangan & keyakinan dalam membuat keputusan
✔ Pelaris diri & perniagaan
✔ Membuatkan rakan yang tidak pernah menegur anda tiba-tiba datang menegur
✔ Membuatkan 'Si Dia' sentiasa berasa senang, sayang & cepat kasihankan anda
✔ Sentiasa dilayan baik oleh keluarga, orang sekeliling, kawan-kawan & kekasih kerana mereka menyayangi anda dengan ikhlas
✔ Mengharmonikan rumah tangga
✔ Membantu melindungi diri dari terkena buatan orang (sihir/pukau)


KEUNIKAN  TAAMAARAA MIRACLE SPRAY

✔ Sesuai untuk kegunaan harian
✔ Alternatif selain mandi bunga
✔ Ikhtiar & usaha tambahan
✔ Telah diruqyahkan dengan ayat-ayat Al-Quran
✔ Kesan alternatif, efektif & berkesan
✔ Jimat masa & kos rawatan
✔ Bau wangian Rose & Lemon
✔ Mudah dibawa ke mana-mana

SIAPA YANG PERLU DAPATKAN TAAMAARAA MIRACLE SPRAY?

✔ Wanita yang terasa dirinya berat jodoh
✔ Wanita yang mempunyai masalah rumah tangga
✔ Wanita yang sudah hampir berputus asa dalam perhubungan & kerjaya
✔ Wanita yang pernah terkena buatan orang/sihir tanpa disedari
✔ Wanita yang sering dipandang negatif oleh masyarakat & keluarga
✔ Wanita yang tidak perasan wajahnya tiada aura & hilang seri walau sudah bermake-up
✔ Wanita yang sering dibebani dengan pelbagai masalah
✔ Wanita yang sukar mendapat pekerjaan
✔ Wanita yang sukar memberi tumpuan dalam bidang yang diceburi
✔ Wanita yang tidak berkeyakinan dalam perhubungan & kerjaya

CARA PENGGUNAAN TAAMAARAA MIRACLE SPRAY


PERHATIAN : Jangan langkah Taamaaraa Miracle Spray dan jangan simpan dalam tandas kerana telah dibacakan dengan ayat-ayat Quran. (Tiada masalah bawa masuk untuk tujuan kegunaan sahaja)

FAQ TENTANG TAAMAARAA MIRACLE SPRAY

Q : Taamaaraa Miracle Spray ada berapa jenis?
A : Ada 2 jenis iaitu Taamaaraa Love untuk perhubungan ringankan jodoh dan Taamaaraa Rich untuk kerjaya dan perniagaan.

Q : Ada pantang larang ke guna Taamaaraa nie?
A : Pantang cuma tak boleh share dengan orang lain. 1 botol untuk kegunaan sendiri sahaja kerana setiap orang mempunyai aura yang berbeza. Elakkan dari terlangkah. Letak terus ke dalam handbag untuk mudah digunaan pada bila-bila masa dan waktu diperlukan.

Q : Orang bukan Islam boleh guna Taamaaraa ke?
A : Tidak ada masalah dan amat digalakkan untuk mendapatkan manfaat daripada produk ini. Kami ramai pelanggan dari Sabah & Sarawak yang bukan Islam menggunakan Taamaaraa.

Q : Boleh bawa masuk toilet ke?
A : Boleh kerana botol bertutup rapat.

Q : Masa period/uzur boleh spray tak?
A : Masa period lah amat-amat digalakkan guna sebab masa tu aura negatif terlalu banyak sangat.

Q : Macam mana cara penggunaan?
A : Mudah sahaja. Niat positif apa yang dihajati, spray, spray dan spray. Spray waktu pagi, petang dan malam serta pada bila-bila masa diperlukan. Jika spray selepas make up, make up akan jadi lebih tahan lama.

Q : Kalau tempah Love atau Rich, macam mana cara penggunaan pula?
A : Guna seperti cadangan diatas dan bila waktu kerja atau jumpa customer boleh gunakan Aura Rich dan bila keluar dengan kawan-kawan boleh gunakan Aura Love. Boleh juga gunakan selang seli. Contoh hari ni Aura Love dan esoknya pula guna Aura Rich.

Q : Taamaaraa ni tak jatuh Syirik ke?
A : Harus diingat TAAMAARAA AURA SPRAY hanyalah salah satu ikhtiar kita. Semuanya atas Kehendak YANG ESA. Zaman dulu kita mandi bunga untuk naik seri tapi zaman sekarang ramai antara kita tiada masa. Disebabkan itu TAAMAARAA AURA SPRAY dicipta. Senang…mudah… dibawa kemana2. Setiap manusia punya AURA yang berbeza. Disebabkan itu kesan pada setiap individu adalah berbeza. Yang paling penting TAAMAARAA AURA SPRAY membantu menambah aura positif sekaligus membuang aura negatif dalam diri. Apabila Aura positif dibuka mudah untuk orang sekeliling menyenangi dan menyayangi kita.

Q : Berapa lama guna baru nampak kesan?
A : Bergantung kepada aura seseorang. Aura negatif perlu dibuang dahulu kemudian mudah untuk digantikan dengan aura positif. Bila aura positif dah ada, mudah untuk orang suka, sayang dan kesiankan kita. Kadang kala kita tak rasa kesannya sehinggakan orang lain menegur perbezaan kita baru kita tahu ianya berkesan.

Q : Taamaaraa ni nak spray kat mana? Macam perfume ke?
A : Spray kat wajah/muka untuk naikkan aura pesona jelita. Bau tidak kekal sebab spray aura bukan perfume.

Q : Kulit sensitif boleh guna juga ke?
A : Taamaraa Miracle Spray sesuai untuk semua jenis kulit.

Q : Apa jadi kalau stop pakai Taamaaraa?
A : Tak ada masalah kalau berhenti gunakan Taamaaraa. Aura positif boleh dijaga dengan cara rajinkan diri mandi bunga, ambil air sembahyang dan sentiasa lakukan dan fikirkan yang positif. Apa yang penting aura negatif perlu dan perlu dibuang dahulu.

TESTIMONI











BERMINAT??
JOM ORDER.

HARGA KAMI!!

RM 132.00 SM/RM 142.00 SS
(100 ML/BOTOL)

RM 253.00 SM/RM 273.00 SS
(2 BOTOL)

RM 330.00 SM/RM 360.00 SS
(3 BOTOL)

FREE POSTAGE

0 ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular